3️⃣ Mijn Poppy-account

Help! Ik krijg geen sms met daarin mijn persoonlijke code.

Oops! Dat kan helaas héél af en toe voorvallen. Wij vragen om je gsm-nummer via die code te verifiëren zodat we zeker zijn dat jij echt de persoon bent die het account aanmaakt.

Indien je de code niet ontvangt, dien je even contact met ons op te nemen en ons je gsm-nummer te geven. Je kan dit op verschillende manieren doen, maar de gemakkelijkste en snelste manier zal via een chatberichtje zijn.

Je kan met ons chatten via het rode bolletje rechts onderaan deze website, of je kan ons via e-mail bereiken via [email protected] of telefonisch op het nummer +32 3 283 62 62. 🔴

Wij bellen je dan op zodra we jouw code gegenereerd hebben om je jouw sms-verificatie mee te delen. 📞

Kan ik een overzicht krijgen van alle ritten die ik gemaakt heb bij Poppy?

Je kan alle gereden ritten bekijken door in het hamburgermenu linksboven in de app te klikken op ‘Mijn afschrift‘. Vervolgens moet je op de grijze balk met de datum klikken om al je ritten van die maand te zien. 📲

Let wel op: ritten worden pas de volgende dag toegevoegd aan ‘Mijn afschrift’. Dit afschrift is niet geldig als factuur. Wens je graag een factuur van je ritten te ontvangen? Dan dien je een zakelijk account aan te maken. 💼

Na elke rit met Poppy krijg je trouwens een automatische e-mail met daarin overzicht van die specifieke rit, dus in je mailbox vind je ook een overzicht van al je ritten indien je onze mails bijhoudt (en ze niet in spam belanden). 📧

Dan beland je op de volgende pagina en kan je de volgende stappen volgen:

  1. Kies de maand en het jaar waarvan je jouw afschrift wil zien.
  2. Klik op ‘Ga door’.
  3. Klik op de grijze balk met de maand in en je afschrift zal voor je verschijnen. 🙌🏻

Hoe kan ik een promo code toevoegen?

Je kan je Poppy credits in je app raadplegen, onder de tab « Gratis rijminuten ». 📲

Hoe voeg ik een promo code toe ? 💸 
Nog steeds onder de tab « Gratis rijminuten » in je app kan je een promo code inwisselen. De credits verschijnen dan meteen in je lijst met « beschikbare gratis credits »

 

Bij Poppy willen we op veilig spelen, een stapje verder gaan en kiezen voor een 2-factor-authenticatie om onze app volledig te beveiligen.

Hoe werkt dat precies? 🤔
Eens je de app weer opent, zal je per sms een code ontvangen, die je slechts één keer in de app hoeft in te geven. Zo voorkomen we dat iemand anders jouw account kan gebruiken op een ander toestel. 📲

Wat als je van telefoon verandert of de Poppy app herinstalleert? Dan zal je deze procedure opnieuw moeten doorlopen. 🔄

Load More