Mijn voertuig staat ondanks reservering niet op de aangegeven locatie. Wat te doen? 📍

Ik vind mijn Poppy-wagen niet op de juiste locatie.

Er kunnen twee oorzaken aan dit probleem liggen.

  • Het kan zijn dat onze gps-lokalisatie niet 100 procent accuraat is. Zoek daarom even verder in de omringende straten. 👀
  • In een illegaler en minder voorkomend geval heeft de vorige gebruiker de wagen in zijn eigen garage geparkeerd. Dit is absoluut verboden, maar hier kan je dan weinig aan doen. Een ander voertuig nemen is hier de boodschap.

Neem in beide gevallen contact op met onze klantenservice op het nummer + 32 3 283 62 62. Wij wijzen je dan de weg naar een ander voertuig. 📲

Jouw Poppy, jouw vrijheid
Registreer je nu

De vloot is compleet 🚀

Goed nieuws: alle modellen van de nieuwe vloot staan nu op straat 🚗

Poppy is in beweging voor de lokale gemeenschap

Ten gevolge van de maatregelen genomen om het COVID -19 virus te bestrijden, lanceert autodeelplatform Poppy initiatieven die gericht zijn op startups en op medische profielen. Poppy beschikt over 350 milieuvriendelijke wagens 🚗, 400 scooters 🛵 en biedt ook deelsteps 🛴 aan...